فایل استور

پروژه تحقیق مقاله

فایل استور

پروژه تحقیق مقاله

کلمات کلیدی

ترجمه مهدی زارع

گزارش طرح توجیهی

پاورپوینت آسیب شناسی خانواده

تحقیق ساختار سرمایه

پاورپوینت راه های خوشبختی

اثر گرت مورگان

کسب و کار پاره وقت

کسب و کار راحت

کسب درامد اینترنتی

کار در منزل

کار اینترنتی

پولدارشوید

درامد میلیونی

جزوه درس نظریه بازی ها برای مدیران دکتر مسعود طالبیان دانشگاه شریف

مدیریت تحقیقات و فن آوری در نظام سلامت

رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری سهام در ایران

گزارش کار آزمایش اثر آگاهی از نتایج بر عملکرد

حساب داری پیمان های بلندمدت

دلایل داخلی تشکیل ساواک

ماشین های بسته بندی در صنایع غذایی

جزوه و تمرین های سری فوریه

چالش های رسیدن به یک چشم انداز

توسعه پایدار و تأمین مالی

پاورپوینت اقتصاد مهندسی

گزارش کارآموزی رنگ سازی در کارخانه تولید رنگ

تحقیق مزایای عملکرد تولید در اجرای JIT

گزارش کارآموزی در شرکت تعاونی صنعت گوشت

گزارش کار کارگاه آهنی ۱

جزوه مفاهیم بنیادی بیماری شناسی گیاهی

پاورپوینت عقلانیت و راهبرد در بخش دولتی

  • ۰
  • ۰
مبانی نظری عملکرد شغلی، ارزیابی عملکردمبانی نظری   عملکرد شغلی، ارزیابی عملکرددارای 19 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع :انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc  بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری:: مقدمهعملکرد شغلی عبارت است از مجموعه رفتارهای مرتبط با شغل که افراد از خود نشان می¬دهند (اوک پارا  و وین ، 2008). روجلبرگ (2007، به نقل از گیتر ، هافمنز  و پپرمنز ، 2011)، عملکرد را فعالیت¬هایی تعریف کرده است که به طور معمول بخشی از شغل و فعالیت¬های فرد است و باید آن را انجام دهد. در تعریفی دیگر، عملکرد شغلی به عنوان ارزش سازمانی رفتارهای شغلی کارمند در زمان¬ها و موقعیت¬های شغلی مختلف تعریف می¬شود.…………….ابعاد عملکردصاحب نظران سازمانی اخیراً عملکرد را به دو بعد تقسیم می-کنند:1-¬ عملکرد وظیفه¬ای2-¬ عملکرد زمینه¬ای……………..ارزیابی عملکردارزیابی عملکرد و یا سنجش عملکرد فرایندی است که به وسیله¬ی آن یک مدیر رفتارهای کارکنان را از طریق سنجش و مقایسه¬ی آن¬ها با معیارهای از پیش تنظیم شده ارزیابی می-کند. سپس نتایج حاصله را ثبت می¬کند و در نهایت آن را به اطلاع کارکنان سازمان می¬رساند. منظور از ارزیابی عملکرد کارکنان و جمع¬آوری اطلاعات برای کاربردهای سازمانی مانند پرداخت حقوق و مزایا، برنامه ریزی نیروی انسانی، آموزش و بهسازی می¬باشد (چیانگ  و هسه ، 2013).………………..معیارهای عینیسازمان¬ها بسیاری از رفتارهای کارمندان و نتایج رفتاری را پیگیری می¬کنند. میزان سوانح، حوادث، تأخیرها و بهره¬وری مانند میزان فروش، از ملاک¬های ارزیابی عینی عستند. استفاده از معیارهای عینی برای ارزیابی عملکرد شغلی امتیازهای بسیاری دارد.…………….معیارهای ذهنیمعیارهای ذهنی از متداول¬ترین ابزارهای مورد استفاده برای ارزیابی عملکرد کارکنان هستند که طی آن عملکرد افراد مورد قضاوت ذهنی قرار می¬گیرد. مقیاس¬های درجه بندی فراوانی در سازمان¬های مختلف مورد استفاده قرار می¬گیرد. در این بخش به تعدادی از آن¬ها اشاره شده است.1-¬ برگه¬ی درجه بندی شده¬ی نگاره¬ای…………………….اهداف ارزیابی عملکردبه طور کلی اهداف ارزشیابی عملکرد را می¬توان به شرح زیر بیان کرد:1)¬تعیین بازدهی کار یا بهره¬وری: عبارت است از قدرت تولید یا مقدار تولید یک شخص یا کارگر در یک واحد زمانی.……….اهمیت و فواید ارزیابی عملکرددر صورت تحقق هدف¬های ارزیابی عملکرد، فواید و منافع ذیل را برای سازمان و کارکنان به دنبال خواهد داشت:1)¬ایجاد میل و رغبت به کار و پیدایش احساس امنیت در کارکنان.…………
My title page contents