فایل استور

پروژه تحقیق مقاله

فایل استور

پروژه تحقیق مقاله

کلمات کلیدی

ترجمه مهدی زارع

گزارش طرح توجیهی

پاورپوینت آسیب شناسی خانواده

تحقیق ساختار سرمایه

پاورپوینت راه های خوشبختی

اثر گرت مورگان

کسب و کار پاره وقت

کسب و کار راحت

کسب درامد اینترنتی

کار در منزل

کار اینترنتی

پولدارشوید

درامد میلیونی

جزوه درس نظریه بازی ها برای مدیران دکتر مسعود طالبیان دانشگاه شریف

مدیریت تحقیقات و فن آوری در نظام سلامت

رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری سهام در ایران

گزارش کار آزمایش اثر آگاهی از نتایج بر عملکرد

حساب داری پیمان های بلندمدت

دلایل داخلی تشکیل ساواک

ماشین های بسته بندی در صنایع غذایی

جزوه و تمرین های سری فوریه

چالش های رسیدن به یک چشم انداز

توسعه پایدار و تأمین مالی

پاورپوینت اقتصاد مهندسی

گزارش کارآموزی رنگ سازی در کارخانه تولید رنگ

تحقیق مزایای عملکرد تولید در اجرای JIT

گزارش کارآموزی در شرکت تعاونی صنعت گوشت

گزارش کار کارگاه آهنی ۱

جزوه مفاهیم بنیادی بیماری شناسی گیاهی

پاورپوینت عقلانیت و راهبرد در بخش دولتی

  • ۰
  • ۰
رساله مجموعه هنرهای نمایشی چیذر تهران با رویکرد بهبود تعاملات اجتماعی دانلود فایل معماری کامل رساله مجموعه هنرهای نمایشی چیذر تهران با رویکرد بهبود تعاملات اجتماعیدر قالب فایل word و متشکل از 140 صفحه قابل ویرایش و آماده پرینت همانطور که میدانیم هر آنچه در یک جامعه مرسوم و مورد استفاده باشد از جمله فرهنگ های مختلف و آداب و رسوم متفاوت و متنوع بر تمامی جنبه ها و زمینه ها تاثیر گذار خواهد بود که معماری نیز در میان فن و هنر های موجود ار این تاثیر بی بهره نخواهد بود و مطمئنا مورد تاثیر فرهنگ های مختلف قرار خواهد گرفت که تاسیس مراکز هنر های نمایشی نتاثر از همین مورد می باشد , تاسیس مراکز هنر های نمایشی یکی از قدم هایی می باشد که در جهت توسعه و بهبود فرهنگ برداشته میشود که هدف از تاسیس چنین مراکزی علاوه بر بوجود آوردن مکانی واحد برای مراجعه افراد فعال در این زمینه بهبود و اعتلای فرهنگ می باشد . اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع در رساله ارائه شده وجود دارد که در این رساله مجموعه هنر های نمایشی چیذر تهران با رویکرد بهبود تعاملات اجتماعی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است که با مشاهده سر فصل های این رساله در ادامه میتوانید به محتوای این رساله پی ببرید . مجموعه هنرهای نمایشی چیذر تهران با رویکرد بهبود تعاملات اجتماعیمجموعه هنرهای نمایشی چیذر تهران با رویکرد بهبود تعاملات اجتماعیسر فصل های رساله فصل اول : کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ——————————————————– ۲ ۱-۲- بیان مسأله —————————————————– ۳ ۱-۳- فرضیه تحقیق ————————————————— ۴ ۱-۴- هدف پژوهش ————————————————— ۵ ۱-۵- اهداف طرح —————————————————- ۵ ۱-۶- روش تحقیق—————————————————- ۶ ۱-۷- ساختار رساله ————————————————— ۶ فصل دوم : مبانی نظری و ادبیات پژوهش بخش اول : مبانی نظری ۸ ۲-۱-۱-خاطره و هویت فردی – اجتماعی ———————————— ۸ ۲-۱-۲- حیات واقعه ای و شکل گیری مکان و فضا —————————– ۹ ۲-۱-۳- انسان، رفتار و خاطرات —————————————— ۱۱ ۲-۱-۴- عینیت و ذهنیت ———————————————– ۱۱ ۲-۱-۵- تصویر ذهنی ————————————————- ۱۲ ۲-۱-۶- فرهنگ و تاثیر آن بر رفتار —————————————- ۱۲ ۲-۱-۶-۱- زمان و تاثیر آن بر رفتار —————————————- ۱۳ ۲-۱-۷- هویت —————————————————- ۱۳ ۲-۱-۷-۱- مفهوم هویت ———————————————- ۱۳ ۲-۱-۷-۲- دغدغه هویت ———————————————- ۱۴ ۲-۱-۸- مفهوم فضا و مکان ——————————————– ۱۷ ۲-۱-۸-۱- فضا —————————————————- ۱۷ ۲-۱-۸-۲- رابطه میان انسان و فضا —————————————- ۱۷ ۲-۱-۸-۳- تعریف فضا ———————————————– ۱۸ ۲-۱-۸-۴-تاثیر متقابل فضا و رفتار انسانی———————————— ۱۹ ۲-۱-۸-۵- مقدمه ای بر شناخت مکان ————————————– ۲۰ ۲-۱-۸-۶- خاطره مکانی و هویت انسان ———————————— ۲۰ ۲-۱-۹- هنر ——————————————————- ۲۲ ۲-۱-۹-۱- تعریف هنر———————————————— ۲۲ ۲-۱-۱۰- ضرورت پرداختن به هنر تئاتر———————————— ۲۳ ۲-۱-۱۰-۱- نقش تئاتر در توسعه فرهنگی ———————————– ۲۴ ۲-۱-۱۰-۲- نقش اجتماعی تئاتر —————————————– ۲۵ بخش دوم : تعاملات اجتماعی ۲-۲-۱- رویکردهای اجتماعی- فرهنگی در معماری —————————- ۲۶ ۲-۲-۲- ده اصل پیشنهادی AIA —————————————— 27 ۲-۲-۳-تعاملات اجتماعی ———————————————- ۲۸ ۲-۲-۴- الزام اجتماعی شدن ——————————————– ۳۰ ۲-۲-۵- روابط اجتماعی در چهار چوب فرهنگ جامعه ————————– ۳۱ ۲-۲-۶- تعامل اجتماعی و محیط ساخته شده ——————————— ۳۱ ۲-۲-۷- ویژگی‌های محیط ساخته شده و قابلیت تعامل اجتماعی ——————– ۳۲ ۲-۲-۸- کنترل قلمرو و تعامل اجتماعی ————————————- ۳۲ ۲-۲-۹- تعاملات اجتماعی و ابعاد موثر بر آن ——————————— ۳۳ ۲-۲-۱۰-راهکار های طراحی برای تقویت تعاملات اجتماعی———————- ۳۴ ۲-۲-۱۰-۱- تراکم و پیوستگی فضاها ————————————– ۳۴ ۲-۲-۱۰-۲- پیاده مداری ———————————————- ۳۴ ۲-۲-۱۰-۳- توجه به ارزش های تاریخی ، اجتماعی و فرهنگی ——————— ۳۵ ۲-۲-۱۱- فضاهای عمومی شهری —————————————– ۳۵ ۲-۲-۱۲- عوامل مؤثر در پایداری اجتماعی———————————– ۳۸ ۲-۲-۱۳- حقوق مردم در کنترل فضا ————————————— ۳۹ ۲-۲-۱۴- جریان یافتن زندگی در بافت ————————————- ۳۹ بخش سوم : هنر نمایشی ۲-۳-۱- معنی و ریشه هنر نمایش —————————————– ۴۱ ۲-۳-۲- خاستگاه هنر نمایش ——————————————– ۴۱ ۲-۳-۳- آیین ؛ نمایشی در شهر —————————————— ۴۳ ۲-۳-۴- فضای نمایش ———————————————— ۴۴ ۲-۳-۵- انواع نمایش در ایران ——————————————- ۴۵ ۲-۳-۵-۱- نمایش‌های کاروانی —————————————— ۴۶ ۲-۳-۵-۲- داستان‌گویی‌های نمایشگرانه (نقالی)——————————- ۴۹ ۲-۳-۵-۳- نمایش عروسکی ——————————————- ۵۱ ۲-۳-۵-۴- نمایش های تعزیه ——————————————- ۵۴ ۲-۳-۵-۵- نمایش‌های خنده‌دار (تقلید)————————————- ۵۶ ۲-۳-۵-۶- نمایش‌های باختری —————————————— ۵۸ ۲-۳-۶- تأثیر نمایشنامه های خارجی در ایران ——————————— ۶۰ ۲-۳-۷- جشنواره های تئاتر در ایران پس از انقلاب اسلامی ———————– ۶۱ بخش چهارم : تاریخچه نمایش ۲-۴-۱- نمایش‌هاى پیش از اسلام —————————————- ۶۲ ۲-۴-۲- نمایش‌های پس از اسلام —————————————- ۶۵ ۲-۴-۳- نمایش معاصر ———————————————— ۶۷ ۲-۴-۴- تحولات عناصر کالبدی در دوره معاصر ——————————- ۷۰ ۲-۴-۵- نمایش در دوران معاصر —————————————– ۷۱ بخش پنجم : مطالعات تطبیقی ۲-۵-۱ ایران ——————————————————- ۷۲ ۲-۵-۱-۱- تکیه دولت (اولین امفی تئاتر ایران ) ——————————- ۷۲ ۲-۵-۱-۲- تئاتر شهر تهران ——————————————– ۷۶ ۲-۵-۱-۳- مجموعه باغ صبا——————————————– ۷۹ ۲-۵-۲- خارج از ایران ———————————————– ۸۵ ۲-۵-۲-۱- تماشاخانه هارلم ، هلند—————————————- ۸۵ ۲-۵-۲-۲- تئاتر ملی لندن ——————————————— ۹۰ فصل سوم : شناخت بستر طرح ۳-۱- موقعیت جغرافیایی تهران——————————————-۹۶ ۳-۱-۱- ساختار کالبدی ———————————————– ۹۷ ۳-۲- موقعیت جغرافیایی ———————————————- ۹۸ ۳-۳- موقعیت طبیعی ———– ————————————- ۹۹ ۳-۴- موقعیت اقلیمی ————————————————- ۹۹ ۳-۵- وضعیت توپوگرافی ——————————————— ۱۰۰ ۳-۶- سیمای طبیعی و کالبدی —————————————— ۱۰۰ ۳-۷- پهنه ی خط زمین لرزه در تهران ————————————- ۱۰۲ ۳-۸- ویژگی های اقلیمی شهر تهران ————————————– ۱۰۳ ۳-۸-۱- دما و رطوبت ———————————————– ۱۰۳ ۳-۸-۲- بارندگی ————————————————— ۱۰۳ ۳-۸-۳- بارندگی ————————————————— ۱۰۴ ۳-۸-۴- تابش —————————————————- ۱۰۵ ۳-۹- محدوده جغرافیایی چیذر —————————————– ۱۰۶ ۳-۱۰- چیذر محله ای مثلث شکل—————————————- ۱۰۶ ۳-۱۰-۱- علل شکل گیری چیذر —————————————- ۱۰۷ ۳-۱۰-۲- آثار و ابنیه تاریخی ——————————————- ۱۰۷ ۳-۱۰-۳- چیذر قدیم ———————————————– ۱۰۸ ۳-۱۱- منشاء قومی ————————————————- ۱۰۹ ۳-۱۱-۱-گویش مردم چیذر ——————————————- ۱۰۹ ۳-۱۲- تحولات کالبدی ———————————————- ۱۰۹ ۳-۱۳- وضعیت درآمد و منزلت اجتماعی ساکنان —————————— ۱۰۹ ۳-۱۴- معضلات محل ———————————————– ۱۱۰ ۳-۱۵- امکانات گذران اوقات فراغت ————————————- ۱۱۰ فصل چهارم : مطالعات تکمیلی و برنامه فیزیکی ۴-۱- استانداردها و ضوابط——————————————— ۱۱۳ ۴-۲- طراحی تالار نمایش ——————————————— ۱۱۳ ۴-۲-۱- حجم تالار ————————————————- ۱۱۴ ۴-۲-۲- فرم متناسب برای تالار همایش ———————————— ۱۱۴ ۴-۲-۳- محدودیت های آکوستیک در سالن ——————————— ۱۱۴ ۴-۲-۴- شیب کف سالن ——————————————— ۱۱۵ ۴-۲-۵- ورودی نمایشگران——————————————– ۱۱۶ ۴-۲-۶- پیش صحنه ———————————————— ۱۱۶ ۴-۲-۷- دامنه دید ————————————————– ۱۱۶ ۴-۲-۸- اندازه و فرم سالن——————————————— ۱۱۷ ۴-۲-۹- خروجی ها و مفهوم فرار—————————————- ۱۱۸ ۴-۲-۱۰- عرض خروجی ها ——————————————- ۱۱۸ ۴-۳- فضای پارکینگ ———————————————— ۱۱۹ ۴-۳-۱- انواع مختلف پارکینگ—————————————— ۱۱۹ ۴-۴- بررسی ضوابط و مقررات ونیازمندیهای فضایی طراحی گالری های هنری ——— ۱۲۱ ۴-۴-۱-ساختار عمومی گالری‌ها—————————————– ۱۲۱ ۴-۴-۲-ترتیب قرارگیری اشیاء —————————————— ۱۲۱ ۴-۴-۳-نورپردازی گالری‌ها ——————————————- ۱۲۲ ۴-۴-۴-حرکت و دسترسی گالری‌ها ————————————– ۱۲۳ ۴-۴-۵- تنظیم شرایط محیطی —————————————— ۱۲۳ ۴-۴-۶- تهویه مطبوع ———————————————— ۱۲۳ ۴-۴-۷- آکوستیک ————————————————– ۱۲۴ ۴-۴-۸- حریق —————————————————- ۱۲۴ ۴-۵- بررسی ضوابط و مقررات ونیازمندیهای فضایی مرکز خرید محصولات هنری —— ۱۲۴ ۴-۵-۱-بررسی بخش های مختلف————————————— ۱۲۴ ۴-۶-بررسی ضوابط و مقررات ونیازمندیهای فضایی رستوران ———————- ۱۲۵ ۴-۶-۱- بار غذای مختصر ——————————————— ۱۲۷ ۴-۶-۲-کافه سرویس ————————————————۱۲۷ ۴-۶-۳-کافه تریای سلف سرویس—————————————- ۱۲۸ ۴-۶-۴- سرویس قهوه خانه ——————————————– ۱۲۸ ۴-۶-۵-آشپزخانه و محل شستشو —————————————- ۱۲۸ ۴-۶-۶-رعایت نکاتی برای بهتر و ایده آل بودن رستوران————————-۱۲۸ ۴-۶-۷- نکاتی که باید در طراحی رستوران مد نظر باشد———————— ۱۲۹ ۴-۷- ضوابط واستانداردهای طراحی————————————– ۱۳۰ ۴-۷-۱- ضوابط عمومی طراحی سالن های هنری ،گالری،مرکزخرید —————– ۱۳۰ ۴-۷-۱-۱-سالن هنری ———————————————– ۱۳۰ ۴-۷-۱-۲-گالری ها ———————————————— ۱۳۰ ۴-۷-۱-۲-گالری ها ———————————————— ۱۳۱ ۴-۷-۲- مقررات ساختمانی در حوزه ساختمان های فرهنگی ———————- ۱۳۱ ۴-۷-۳- تراکم ساختمانی در کاربری های مختلف —————————– ۱۳۲ ۴-۷-۴-مقررات ساختمانی در تجارت شهری ——————————– ۱۳۲ ۴-۷-۵- احداث بالکن با تراس و پیش آمدگی بر روی معابر ———————- ۱۳۳ ۴-۷-۶- کنسول در قسمت راه پله —————————————- ۱۳۳ ۴-۷-۷- تراس —————————————————- ۱۳۳ ۴-۷-۸-رعایت محدودیت ارتفاع —————————————- ۱۳۳ ۴-۷-۹-مسیرهای دسترسی(گذرگاهها)—— —————————— ۱۳۴ ۴-۷-۱۰- تخصیص فضا ———————————————- ۱۳۴ ۴-۷-۱۱-گذرگاه ها ———————————————— ۱۳۴ ۴-۷-۱۲-آسانسورها ———————————————— ۱۳۴ ۴-۷-۱۳- اتاق های فرعی ——————————————— ۱۳۵ ۴-۷-۱۴- سرویس بهداشتی کارمندان ————————————- ۱۳۵ ۴-۷-۱۵-محل های ضروری دیگر ————————————— ۱۳۵ ۴-۷-۱۶- پله برقی ————————————————– ۱۳۵ ۴-۷-۱۷- مشخصات فنی پله برقی ————————————— ۱۳۶ ۴-۷-۱۸- نقاله مسافرتی ———————————————- ۱۳۷ ۴-۷-۱۹سطح شیبدار ———————————————— ۱۳۷ ۴-۷-۲۰- مقررات ساختمانی —————————————— ۱۳۷ ۴-۷-۲۱- آتش سوزی ———————————————– ۱۳۸ ۴-۷-۲۲- دما وتهویه ———————————————— ۱۳۸ ۴-۷-۲۳- ورودی و خروجی ها —————————————– ۱۳۸ ۴-۷-۲۴- ورودی ها و گذر گاهها—————————————- ۱۳۸ ۴-۷-۲۵- درهای اتوماتیک و درهای برقی———————————– ۱۳۸ ۴-۷-۲۶-درب‏های خروجی ——————————————- ۱۳۹ ۴-۷-۲۷- پلکان ها ————————————————- ۱۳۹ ۴-۷-۲۸ سرما —————————————————– ۱۳۹ ۴-۸- سرانه مجموعه هنری نمایشی————————————— ۱۴۰ منابع و مآخذ
My title page contents