رساله مجتمع آموزشی کم بینایان و نا بینایان
دانلود فایل کامل معماری رساله مجتمع آموزشی کم بینایان و نا بینایاندر قالب فایل word و متشکل از 74 صفحه قابل ویرایش و آماده پرینتمطالعات مجتمع آموزشی کم بینایان و نابینایانامر آموزش امری فراگیر و همه جانبه برای تمامی افراد و اقشار موجود در جامعه می باشد که تنها منحصر به افراد سالم یک جامعه نمی باشد بلکه تمامی افراد اعم از معلولین ذهنی و حرکتی و … را در بر میگیرد و باید برای تمامی این افراد فضا های آموزشی متناسب با شرایط آنها فراهم شود تا بتوانند به ـموزش در مقاطع و زمینه هیا مختلف بپردازند که متاسفانه در کشور ما برای این مورد مکان ها و فضا های مناسب و در همه بخش ها در نظر نگرفته شده است و با کمبود چنین فضا هایی روبرو هستیم , ادامه توضیحات در این رابطه در پایان نامه طراحی مجتمع کم بینایان و نابینایان ارائه شده در این مقاله وجود دارد که در ادامه میتوانید به مشاهده سر فصل های مربوطه بپردازید .
رساله کامل مجتمع آموزشی کم بینایان و نا بینایان مطالعات مجتمع آموزشی کم بینایان و نابینایانسر فصل های رسالهچکیده۸مقدمه۹فصل اول : معرفی پروژ۱-۱دلایل اهمیت موضوع ۱۱۱-۲ آموزش وپرورش نوین مدارس نوین۱۱۱-۳ تأثیر آموزش وپرورش نوین برطرح مدرسه۱۱۱-۴ تعاریف پایه۱۲۱-۵ اهداف پروژه۱۲فصل دوم : بستر طرح۲-۱ شناخت تاریخجه منطقه………………………………………..۱۲-۱-۱ وجه تسمیه تبریز ………………………………….۱۴۲-۱-۲ پیشینه تاریخی شهر تبریز …………………………………………۱۴۲-۱-۳ ساختار بافت شهری تبریز …………………………………………..۱۵۲-۱-۴ ویژگی های فرهنگی ومذهبی ……………………………….۱۶۲-۲ ویژگی های عمومی استان ………………………………………۱۷۲-۲-۱ جغرافیای طبیعی – سیاسی استان …………………………………………۱۷موقعیت جغرافیایی استان آذربایجان شرقی …………………………….۱۷موقعیت جغرافیایی شهر تبریز ………………………………………………۱۷تقسیمات سیاسی شهر تبریز ………………………………………….۱۷موقعیت شهر در شبکه ارتباطی کشور ……………………………………..۱۸۲-۲-۲ تحولات زمین شناسی …………………………………………۱۸ژئومورفولوژی ………………………………۱۹تکنوتکنیک ……………………………………………….۱۹زلزله ………………………………………………..۱۹کوه ها ……………………………………۲۰۲-۲-۳ وضعی آب های زیرزمینی منطقه تبریز ………………………۲۰۲-۲-۴ جغرافیای طبیعی وانسانی ………………………….۲۱جمعیت استان آذربایجان شرقی ………………………………….۲۱جمعیت شهر تبریز ………………………………………….۲۱ساختار جنسی شهر تبریز ………………………………۲۱هرم سنی شهر تبریز ……………………………………………………..۲۱وضع فعالیت جمعیت شهر تبریز ……………………………………۲۲۲-۳ مطالعات اقلیمی ………………………………………..۲۱۲-۳-۱ بررسی ویژگی های اقلیمی ………………………………..۲۳وزش باد ……………………………………………………..۲۳باد شرقی- غربی ……………………………………………….۲۳باد غربی- شرقی …………………………………………………..۲۴باد سایر جهات …………………………………….۲۴بارش …………………………………………………………۲۵بارندگی های ماهانه ………………………………………..۲۶بارندگی های سالانه ………………………………………..۲۶فشار هوا …………………………………………….۲۷حرارت ………۲۷رطوبت نسبی ………………………………………….۲۷بارش…………………………………………۲۸بارندگی ماهانه……………………………………….۲۹بارندگی سالیانه…………………………….۳۰حرارت……………………………………………….۳۳رطوبت نسبی………………………………………..۳۴یخبندان….. ………………………………………………۳۸تابش نورخورشید……………………………… …………۳۸جهت بهینه ساختمان…………………………………….۳۹فصل سوم : تاریخچه شکل گیری آموزشپیشینه درغرب. ……………………………….۴۲فصل چهارم : مطالعات موضوعی طرحتنوع اشکال مدارس………………………………………۴۵multi school………………………………….46فصل پنجم : مبانی نظری طرحبرنامه تلفیق سازی نابینایان وکم بینایان درمدارس عادی…………مفاهیم تلفیق سازی……………………………………..۴۹آموزش تلفیقی در اجرا وعمل ……………………………..۵۰روش های برخورد با کم بینایان ونابینایان……………………………………۵۲پیشرفت اجتماعی دانش آموزان کم بینا ونابینا…………………..۵۳کاربا دانش آموزان دارای آسیب بینایی در کلاس………………………۵۴نتیجه گیری……………………………………۵۸روش های آموزش نابینایان………………..۵۹توان بخشی حرفه ای نابینایان…………………………………….۶۶جانمایی موقعیت زمین نسبت به شهر………………..۶۸سایت مورد بررسی……………………………….۶۹منابع……………………………………….۷۴